Snel inzicht hoe medewerkers en anderen een facilitaire dienst waarderen of hoe goed de digitale werkomgeving in de praktijk functioneert? Direct zien of er storingen of geplande werkzaamheden zijn?
Credenco biedt hiervoor het platform Satisfeed waarmee je als dienstverlener rechtstreeks kan communiceren met medewerkers. Na het eenvoudig melden van een storing zien zij meteen of anderen hetzelfde ervaren. Bij een grote verstoring krijgt iedereen afhankelijk van hun persoonlijke instellingen direct een pushmelding die de omvang en impact van de verstoring toont. Ook werkzaamheden kondig je makkelijk aan in de app en de verstoringen voorzie je eenvoudig van een toelichting.
Daarnaast biedt de Satisfeed-app de mogelijkheid om de waardering voor een dienst te peilen. Zo haal je heel gericht feedback op over de kwaliteit van de dienstverlening. Vragenlijsten kun je eenvoudig beheren en verspreiden via de app, mail of QR-code. Daarmee verzamel je snel en doelgericht waardevolle feedback. Heel handig voor een korte peiling of bij een pilot van een nieuwe dienst of kantoorapplicatie.
Ontdek zelf hoe de Satisfeed-app kan helpen om snel en effectief te handelen bij verstoringen en feedback te verzamelen. Probeer het 30 dagen zonder kosten of vraag een demo aan via www.satisfeed.nl.